hemma:)

halluj :3
nu är jag hemma!
nicenice:*
skolan har varit både nice+bajs! :D
det bajsiga var lite saker som hände, -.-
och några som förstörde som fan..
från början hade vi musik:)
det var väll okej..
förrutom att jag hörde några [hatar dom] prata om mej -.-
och de gav mej inte så fina blickar..
inte till mina kompisar heller -.-
aja hade sjukt kul med mina vänner Johanna&rebecka&Jonte:)
och typ på lunchen pratade vi om hagamannen+Anders eklund [ Jag,Rebecka,Johanna,Jonte,Artem fett kul var det iaf :] ]
sen skrattade vi typ as mycket hahah:]
sen har det väll inte hänt så mycket..
och sen har en person förstört jaah för alla mina vänner+jag-.-
ÄR FETT LESS PÅ HENNE..


Kommentarer
Postat av: linh

vem förstört allt?

2010-04-21 @ 17:01:48
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0