hemma hos Johanna;]

Hej allihopa!
nu är jag hemma hos Johanna<3
hon äter middag:)
nyss såg vi lite på The O.C sjukt bra kjl!
rebecka kunde inte sova här....
Ajaa,, vi kommer ha iallafall sjukt roligt :D
efter Johanna har ätit ska vi typ köpa godis ;]
GOTT!
hihihi!
ajaa bloggar mer sen om jag kan!


 Hhaha sommarbild ;o

 Sötaste Johannii:)

 sommar09 bästa<3

 sommar,<3 usch på mig :]

 Älskar johannii finaste vännen<3

 sommar usch på mej! ;3

 HIHIH sommar:] SÖÖTT:]

 sommar:] [ favoritpose då HAHA] ;o

 Min skönhet(L)

 SOMMAR(L)



några bilder från sommaren!
tagga sommar-10


Kommentarer
Postat av: Caroline ♥

Besök gärna min nya fotoblogg! kram Caroline (L)

2010-04-24 @ 15:40:32
URL: http://photobycaaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0