hemma igen!:)

Nu är jag hemma igen! (:
---------------------------


Lördagen:
Jag&rebecka typ såg film hela dagen [ Gamla barnfilmer GHAHAHAH ;] ]
Filmerna: Barbapapa, My little ponny, lille fot och den förbjudna dalen, Pochahontas typ HAHAHAH vi ville typ se det gamla och kolla vad vi mindes Hahah det var typ kul mohahaha :]
och sen typ spelade vi nintendo ds [ Mario ] ;]
och sen såg vi wildkids nicenice!:]
och sen såg vi också 'Julia' :)
sen sjöng vi lite ;]


Idag: Vi har typ sett : Mio min mio den är great HIHI ;]
och sen gick vi ut och typ tog bilder med min kamera+videoinlägg ;]
sen så när vi gjorde frukost rostade vi mackorna för länge och då typ började brandalarmet pipa ahhahaha :]  [ LÄÄSKIGT ]
och efter det typ åkte vi hem!
och nu är jag med rebecka o typ dator :)
nyss köpte vi glasss sjukt gott;*
ikväll ska jag typ chilla;]


det var typ allt:*
puss harre!
bloggar mer sen kanske!!;*
[om jag hinner]


kolla gärna: www.bekiisochblondiin.blogg.se :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0