sjukt dåligt :[

statestiken har gått ner enormt :/..
ska försöka blogga endåå!
det är iallafall bra att några läser min blogg!
om det är något som är dåligt med min blogg kommentera gärna och säg!
jag vill förbättra mej isf!
om ett tag ska jag äta chicken nuggets och crocketter [ stavning ? ] och sweetchilli sås:]
MUMS! ♥
sen efter maten måste jag packa [ är så väldigt sekig idag haha :] ]
det kommer bli sjukt kul!
vet inte om rebecka kommer HOPPAS!
ska ringa henne typ nu!
iallafall så kommer jag nog blogga hemma hos Johanna lite:)
planeringen inför ikväll:
1. Köpa godis [ fett sugen :] ]
2. Se på The O.C
3. Ringa Jonte ;]
4. chilla&prata
5. ta bilder [ MÅNGA!]
6. Sova [ det blir nog väldigt sent tro jag! :3 ]


Imorgon ska jag till stugan och Viktoria ska komma!
fett kul!;*
TAGGAR !
aja ska njuta av min Fredag!

harrebäst!
pusssååhejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0