soulmate(L)

  Johanna(L)

obeskrivlig,
vet inte vart jag ska börja.. (L)
Johannaa du är världens finaste<3
2007,2008,2009 och nu 2010 alla år är underbara [ så länge du finns där;*]
du betyder mest av allt&alla(L)
du är min andra halva<3
utan dig vore jag inget<3
du gör mig hel(L)
du finns där alltid för en när man behöver dej(L)
du stöttar mej i allt(L)
du är den som får mej att le(L)
du gör min dag underbar,<3
tagga 7an;*
min älskade syster(L)
soulmate(L)
ingen är bättre än dej(L)
alla minnen,
alla tider,
alla sekunder,
alla dagar,
Är värda så länge du är där!
duuÅjaaa föralltid(L)
du är den finaste vännen man kan ha!
tagga sommarn!


 
Så småå:]
galet roligt hade vi den dagen,
minnen för livet:*
sommarn-07 var den bästa sommarn i mitt liv(L)
du är nåt jag lever för!
du är nåt jag alltid ÄLSKAR;*
du är den jag kan lita på mest av allt&alla 1000000000%;*
Melove(L)
från vaggan till graven hand i hand:*
glömmer dej aldrig,
du kommer alltid finnas i mitt hjärta(L)
vi sa föralltid OCH DÅ ÄR DET FÖRALLTID! <3
om jag skulle fortsätta beskriva så skulle det ta åratal!
så nu säger jag det jag vill säga:
JAG ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLT OCH ALLAAAA FINASTE VÄNNEN MAN KAN HA! <3

Kommentarer
Postat av: Johanniiii:]<3

Naww... finaste vännen du är och kmr alltid att va;**<33!! loveyou obeskrivligt!!<33

2010-04-20 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0