torsdag:)

tjenare;]
[ kollade på statestiken den har sjunkit enormt :[ ]
MEN SKA ENDÅ INTE SLUTA BLOGGA! :D
ajaa,,
idag så hade vi idrott vi körde bränboll [ inne ] mitt lag vann yeah ahha :] sen körde vi stafett [ stavning? :o ]
och då vann vi igen YEAAH! ;D
sen fotboll vet inte vem som vann typ lika;D
iallafall hade jag många målchanser hahah yeah! :3
sen åkte vi tillbaka till skolan och då åt vi fisk hoki [ foki ] HAHAH:]
det var väll sådär men fick sås i håret -.-
BAJJS!
och sen hade vi rast nahom slog oss dryg...
ajaa:)
sen hade vi syslöjden och nu håller jag på med en linnè [ inte klart ]
Lägger in en bild på bloggen när den är klar! :D
ikväll blir det Johanna typ äta glass MUMS! :]


Kommentarer
Postat av: nahomiio

jag rörde er ju intee!!

2010-04-23 @ 19:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0